Friday, February 8, 2013

Mina ja sport

Sport pole just minu lemmikasi maailmas. Ise tegelen lauatennisega. Olen käinud paljudes erinevates trennides, kuid lauatennis meeldib mulle kõige rohkem ja olen seal ka kõige kauem käinud. Varem tegelesin tantsimisega, sulgpalliga, ujumisega ja tennisega. Kahjuks pidin tennisetrennist ära tulema, sest mu jalad on nõrgad, ja mul pole võimalik teha kaua aega sporti, sest jalad hakkavad valutama. Püüan siiski sellest üle olla ja teha nii palju sporti, kui mul võimalik on. Mingeid saavutusi mul spordimaailmas pole. Mulle meeldib lihtsalt mängida, mitte võistelda. Loodan, et kunagi mu jalad paranevad ja suudan ilma valuta natukenegi liikuda. Lähiajal kahjuks midagi loota pole, aga trennist ma ära ei tule, sest lauatennist on tõesti mõnus mängida.

No comments:

Post a Comment