Thursday, April 11, 2013

Minu koolivaheaeg

 Kevadisel koolivaheajal ma midagi väga erilist ei teinudki. Püüdsin võimalikult palju magada ja puhata. Esmaspäeval käisin Merilil külas, koos Eliisabeti ja Gertrudiga. Meil oli väga lõbus, sõime magusat ja vaatasime telekat. Teisipäeval ja kolmapäeval olin kodus, lugesin kohustuslikku kirjandust. Neljapäeval sõitsin isaga Tallinnasse. Seal käisin poodides, mõtlesin ka kinno minna, kahjuks polnud kinokavas midagi huvitavat. Reedel käisin sugulasel külas, see oli väga tore, sest me polnud ammu näinud. Nädalavahetusel külastasime perega vanaisa, samuti vaatasin paari huvitavat filmi. Vaheajal joonistasin ka palju. Näiteks tegin ma töö, kus sulatasin fööniga rasvakriite. Lõuend oli mul püstises asendis ja rasvakriidid voolasid sulades alla.

Parthenon Ateenas
 Analüüs kooliaastale. Minu arust on mul see kooliaasta üsna hästi läinud. Kuid ma ootan juba selle lõppu, sest tahaksin puhata. Sellel aastal tuli meil uus matemaatikaõpetaja, kuid ta on hea õpetaja. Matemaatika on õnneks minu jaoks üsna lihtne. Sellel aastal tulid meile veel uute ainetena juurde loodusõpetus ja informaatika.  Enda arust saan nendega hästi hakkama. Raskeid aineid minu jaoks polegi, keeltest kõige raskem on vene keel. Aga ka see pole midagi võimatut minu jaoks. Kõige raskem tund on kehaline kasvatus. Mulle küll meeldib sporti teha, aga ma lihtsalt pole selles nii hea.
Meie laev Küprose sadamas
 Sellel aastal käisin matemaatika- ja inglise keele olümpiaadil. Mõlemal olümpiaadil jäin esikümnesse. Lisaks käisin veel matemaatikavõistlusetel Nuputa ja Känguru, samuti käisin pranglimas. Nuputal võistlesime meeskondades, aga peastarvutamine oli individuaalne. Peastarvutamises sain esimese koha, ehk mul olid täispunktid, aga sama tulemus oli ka mu meeskonnakaaslastel. Känguru tulemusi veel väljas pole. Samuti olen kunstiringis paarist võistlusest osa võtnud. Hiljuti sain teise koha Pärnu Kuurort 175 võistlusel ja mu töö on raamatukogus näitusel.
 Selle õppeaasta jooksul kõige põnevam asi oli reis, millel käisin sügisvaheajal. Sõitsime nädal aega kruiisilaevaga, külastasime Kreekat, Türgit, Küprost ja Iisraeli. Reis oli väga põnev, kõige rohkem meeldis mulle Küpros. Seal käisime ujumas Aphrodite kalju juures. Kuid ka Iisrael oli huvitav, nimelt käisime Jeruusalemmas.

No comments:

Post a Comment