Thursday, May 23, 2013

Programmeerimine

Ma ei tea programmeerimisest palju, kuid usun, et see on kõik täiesti õpitav. Kui piisavalt püüda ja harjutada ning kui on nii palju aega, usun, et ilmselt kõik saaksid olla programmeerijad. Praegu, kui ma pole sellega ise kokku puutunud, tundub see mulle keeruline, aga kui ma seda proovin mu arvamus ilmselt muutub. See tundub üsna huvitav teema, kuid jällegi, kuna mul kogemust pole, ei oska ma rohkem öelda. Ma arvan, et programmeerijatel on palju tööd ja et see on neile tasuv. Ka neil pidi ju olema kunagi kord, kui nad esimest korda programmeerisid. Usun, et seda asja on täiesti võimalik õppida, kui vaid huvi on. Kahjuks ma ei usu, et minust programmeerija saaks, sest vähemalt praegu pole mul selle vastu mingit ülisuurt huvi. Aga kõik võib muutuda, eriti siis kui ma seda ka järele olen proovinud.

No comments:

Post a Comment